بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو

biography elcin sangu 01 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو بازیگر و مدل موفق ترکیه ای

بیوگرافی و عکس های الچین سانگو

الچین سانگو بازیگر و مدل موفق ترکیه ای است که به دلیل رنگ موهای قرمز و چشمان زیبای خود یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC است.

چکیده ای از بیوگرافی الچین سانگو

نام اصلی: الچین سانگو

تاریخ تولد: 3 آگوست 1985

محل تولد: ازمیر، ترکیه

زمینه فعالیت: طراحی و مدل

بیوگرافی الچین سانگو

الچین سانگو در 3 آگوست 1985 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد و اکنون در استانبول زندگی می کند.

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای است که به دلیل رنگ موهای قرمز زیبا و چشمان زیبای خود یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC است.

تدریس الچین سانگو

biography elcin sangu 02 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو فارغ التحصیل اپرا از دانشگاه مرسین است

الچین سانگو در رشته اپرا از دانشگاه مرسین فارغ التحصیل شد و همزمان به دلیل علاقه شخصی که به بازیگری داشت در دوره های بازیگری شرکت کرد.الچین سانگو پس از حضور موفق در تبلیغات تلویزیونی توانست وارد عرصه بازی شود و به یک شهرت تبدیل شود.

هنر الچین سانگو

biography elcin sangu 03 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو بازیگر سریال روزی روزگاری در نقش ژاله

الچین سانگو پس از انجام وظایف بازیگری فعالیت هنری خود را با تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و سپس برای اولین بار در تئاتری به نام خاک خانه روی صحنه رفت.

اولین نقش ایلاچین سانگو مقابل دوربین تلویزیون ایفای نقش ژاله در سریال روزی روگوری در سال 2011 بود.

با وجود اینکه در فیلم ها و سریال های تاریخی زیادی نقش های جذابی را ایفا کرده است، شهرت او حتی به سریال عشق نظری در نقش دفنه در سال ۱۳۹۵ بازگشت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی فردوس کاویانی

نقش جدید الچین سانگو در سریال جنایی کارپیسما در سال 2018-2019 می باشد. الچین سانگو در نقش زینب در مقابل کیوانچ تاتلیتوگ در نقش قدیر بازی می کند.

داستان یک تصادف رانندگی داستان مردی به نام قدیر است که تصمیم گرفت با یک تصادف رانندگی به زندگی خود پایان دهد، چهار خودروی دیگر با چهار جان و افراد مختلف نیز در این حادثه دخیل هستند. بازیگران دیگری از جمله هاکان کورتاس، ملیسا اصلی، الپرن دویماز در این سریال حضور دارند.

الچین سانگو جوایز زیادی در زمینه سرگرمی دریافت کرده است که از جمله آنها می توان به سه جایزه پروانه طلایی اشاره کرد، او همچنین 20 نامزدی دیگر را در کارنامه خود دارد.

فعالیت الچین سانگو مدلینگ است

biography elcin sangu 05 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو جوایز زیادی در زمینه ورزش کسب کرده است

الچین سانگو در سال 2016 وارد عرصه مدلینگ شد و به دلیل چهره و اندام جذابش توانست به سرعت در این زمینه پیشرفت کند.

او با شرکت های معروفی مانند نسکافه و کوکاکولا همکاری داشته و همچنین مدل محصولات الیدور و بوینر است.

مورد علاقه های الچین سانگو

الچین سانگو علاقه زیادی به سفر و گردشگری دارد. او چندان اجتماعی نیست و دوست دارد در گروه ها و خانواده های کوچک باشد. به نظر او اجتماعی بودن کاری است که باید انجام دهید. الچین سانگو نیز عاشق کتاب خواندن و نواختن پیانو است و اوقات فراغت خود را با این کارها می گذراند.

زندگی شخصی الچین سانگو

biography elcin sangu 04 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو و یونس اوزدیکان

درست است که الچین سانگو هنوز مجرد است و به طور رسمی ازدواج نکرده است اما با یونس اوزدیکان رابطه عاشقانه دارد. عکس هایی از ایلچین سانگو در کنار یونس اوزدیکن با ایموجی های عاشقانه در اینستاگرامش وجود دارد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی نفیسه زارع

پس از همکاری الچین سانگو با بازیگر سوئیسی-ترکیه باریش اردوچ در فیلم عاشقانه «mutluluk zamani» شایعاتی مبنی بر رابطه او با باریش منتشر شد.

جالب است بدانید که در زمان اکران این فیلم، یونس اوزدکان، دوست پسر ایلچین سانگو از دیدن صحنه های عاشقانه این فیلم خودداری کرد و سالن را ترک کرد.

فیلم های الچین سانگو:

روزی روزگاری (2011)
اندازه عشق (2012)

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی علی صادقی

تصویر علی صادقی بیو گرافی علی صادقی علی صادقی متولد هنرمند سینما و تلویزیون ایران …