بیوگرافی مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در بهمن 1332 در تهران به دنیا آمد. در رشته مدیریت فارغ التحصیل شد. وی با حضور در کلاس های آقای حمید سمندیان بازیگر شد و در آن زمان در فیلم انتظار ایفای نقش کرد سپس کار خود را از تلویزیون آغاز کرد و در سریال کلانتری بازی کرد. او در پربیننده ترین درام به نام سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی شرکت کرد و در بین تماشاگران به شهرت رسید. این کار بسیار پرکار است و اکنون سه شعبه افتتاح کرده است.

1 18 بیوگرافی مریم سلطانی

آغاز کارهای هنری مریم سلطانی

مریم سلطانی بازیگری را با حضور در کلاس های بازیگری نزد حمید سمندیان آغاز کرد. او بلافاصله در سال ۱۳۷۹ برای بازی در اولین فیلم معرفی شد و به این ترتیب اولین تجربه بازیگری خود را داشت. او در سال 1382 با بازی در سریال کلانتر وارد تلویزیون شد و با این سریال به شهرت رسید. بعدها در سریال هایی چون جوان موج (1392)، سریال سه در چهار، سریال با زنان در نقش ماهرخ و … به کار خود ادامه داد.در سال 1392 در سریال دولت الاوصاک به ایفای نقش پرداخت، سپس حدود شش سال از بازیگری در تلویزیون خداحافظی کرد، از سال 1397 فعالیت بازیگری خود را از سر گرفت و این بار در سریال خانمان نقش ماهرخ را بازی کرد. . .این سریال در آن زمان از شبکه سه پخش می شد.

1 19 بیوگرافی مریم سلطانی

مدیریت کسب و کار زیبایی

او پس از وقفه ای در عرصه بازیگری، سال ها سالن زیبایی شیمر را اداره می کند و تاکنون موفق به افتتاح سه شعبه شده است. جالب است بدانید او با وجود داشتن چنین سالنی، سادگی را دوست دارد و چهره های عجیب و غریب برایش جذابیتی ندارد. از درآمد سالن زیبایی راضی است اما می گوید مشکلات خودش را دارد اما مزیت آن نسبت به تمرین این است که می توانید شب ها استراحت کنید و نیازی به سفر به شهرها برای پروژه ندارید. سالن زیبایی او لوکیشنی لوکس در تهران است و هنرمندان زیادی مانند سهرا اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریزاد ایزدیار، مهناز افشار و … از سالن او دیدن می کنند و به این ترتیب احساس می شود. . از دور بودن او بازیگر نیست.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لاله مرزبان و جدیدترین عکس های اینستاگرام لاله مرزبان

آثار مورد علاقه مریم سلطانی

او به سبک تولید وشنا علاقه دارد و آنها را به صورت حرفه ای می سازد، علاوه بر این، پیانو را دوست دارد و معتقد است موسیقی باید بخشی از زندگی یک هنرمند باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی نفیسه روشن

1 20 بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی از بازیگری کناره گیری کرد

او شش سال است که از کار دور بوده و شروع به کار در رشته های مو کرده است که به گفته خودش هر روز سر کار بودن مستلزم کار است و اینکه چرا از دنیای بازیگری رفته است. اما او گفت متأسفانه دوستان این بازیگر به دیدن او آمده اند و او احساس نمی کند که دور از کار نیست، می گوید که الان کار می کنم چون کار زیادی دریافت کرده است. بعد از اینکه تئاتر را ترک کرد و آرایشگری را شروع کرد، به دلیل نداشتن غذا و ورزش نکردن به دلیل شغلش ظاهرش را تغییر داد، گفت مثل مریم سلطانی می شوم که در سریال می بینید. من کار می کنم سخت است و من ساعت 6 صبح از خواب بیدار می شوم و ورزش می کنم.

1 21 بیوگرافی مریم سلطانی

شبکه رهبر حزب بازی

مریم سلطانی یکی از دلایل ترک برنامه را سرگرمی برخی مدیران شبکه دانست. وی نامی از فرد خاصی نبرد اما گفت: برخی از کارگردانان با یک بازیگر رابطه فامیلی دارند و گاهی همسر و فرزندانشان درخواست می کنند که یک بازیگر بنا به میل آنها فراخوانده شود.برای همین تهدید می‌کنم چون نمی‌خواهم منتظر بمانم تا ببینم با من تماس می‌گیرند یا نهبه یکی از ادمین های کانال سرزنش کرد و گفت هرجا اسم من هست، اوست که از آن عبور کرده است. مریم سلطانی گفت که به بازیگری علاقه مند است و زمانی که بازیگری می کرد تمام وقت کار می کرد و آنقدر سخت کار می کرد که تعداد روزهایی که کار نکرد حتی یک هفته هم نبود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی علی پرمهر خواننده و ترانه سرا

1 22 بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در سریال سه در چهار

از هر چهار نفر سه نفر پر از بازیگران تئاتر هستند به همین دلیل مریم سلطانی گفت فراموش کردن چنین سریالی سخت است. او گفت در این سریال او و خانم لرتانی هر روز دلشان می سوزد و در تمام صحنه ها کنار هم هستند. آقای مجید صالحی کارگردان این سریال نیز بسیار پرانرژی و درخشان است. خیلی ها او را با بازی در این سریال می شناسند و هر وقت عکسی حتی در رابطه با سالن زیبایی می گیرد همه پست می گذارند و از سه تا چهار حرف می زنند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی الهام شعبانی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …