فال روز جمعه 11 مهر 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز جمعه 11 مهر 1399

 

فال روز جمعه 11 مهر 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: اگر امروز شما صبور باشید شانس رسیدن به اهدافتان نیز بیشتر می‌شود. ولی این سخن بدین معنی نیست كه اگر گوشه‌ای بنشینید و هیچ كاری انجام ندهید باز هم به اهدافتان می‌رسید. كار كردن با آرامش و اختصاص دادن زمان بیشتری برای تمام كردن كارهایی كه قبلاً برایشان برنامه‌ریزی كرده بودید به معنای تنبلی كردن نیست. فراموش نكنید كه هیچ نوع مانعی نمی‌تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد. موانع فقط می‌توانند سرعت شما را كندتر كرده و بهتان یادآوری كنند كه باید سخت‌تر كار كنید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: اگر شما فكر می‌كنید كه باید تحصیلاتتان را ادامه داده و یا اینكه در یك رشته تحصیلی جدید درس بخوانید، مطمئناً برای رسیدن به این منظور زمان كافی خواهید داشت. هم اكنون برنامه‌ریزی كردن برای ادامه تحصیل دادن در آینده ایده خوبی است، برای اینكه شما تعادلی منطقی بین عمل گرایی و رویا پردازی دارید. تمام امكاناتی كه وجود دارد را پیش خود مجسم كنید و از بین آنها آنچه را كه برایتان بیشتر اهمیت دارد را انتخاب كنید.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: كمتر فعالیت كردن و بیان كردن احساساتتان باعث ناراحتی شما می‌شود، برای آنكه معمولاً برایتان راحت است كه مشكلات را حل نشده رها كرده و در موردشان صحبت نكنید. با وجود این شما اكنون می‌توانید به پیشرفت احساسی مهمی دست یابید، اما نمی‌توانید با موانعی كه وجود دارند مقابله كنید. امروز روی پروژه‌های جدیدتان كار نكنید و اگر امكان داشت حتی به تلفنها و ایمیل‌ها نیز پاسخ ندهید.
فال روزانه تیر

بیشتر بخوانید:  زیبا و داغ ترین عکس های عاشقانه دونفره رمانتیک

فال روز متولدین تیر: برای شما خیلی سخت است كه عشقتان را به فردی كه با شما احساس راحتی می‌كند ابراز كنید. شاید دیگران توانایی درك میزان عشق شما را نداشته باشند و همچنین ترسها و نگرانی‌های آنها اصلاً شبیه ترسها و نگرانی‌های شما نیست. فراموش نكنید كه میزان حساسیت افراد دیگر به اندازه شما نیست.
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: زمانی كه شما در برابر سرما مقاومت می‌كنید و یا وقتی كه كمی آفتاب زده می‌شوید، مسائل مربوط به سلامتی اهمیت بیشتری پیدا می‌كنند. اما حتی اگر شما كاملاً سالم هستید و احساس خوبی دارید، باز هم بهتر است كه برنامه‌های ورزشی‌تان را تغییر داده و رژیم غذایی‌تان را نیز اصلاح كنید. ایجاد كردن برنامه‌های روزانه‌ای كه باعث افزایش سلامتی شما می‌شوند امروز نسبت به قبل اهمیت بیشتری یافته‌اند.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: در حالیكه ماه در پنجمین خانه شما كه مربوط به تفریح و بازی می‌شود قرار دارد، شما باید نقشه‌هایی را كه در سر دارید تا چند روز آینده كنار بگذارید. طبیعتاً هنوز لازم است كه به وظایف منظم روزانه‌تان توجه كنید، اما باید وقتی را نیز به تفریح و بازی كردن اختصاص بدهید. البته این مورد فقط مربوط به وظایف كاری شما نمی‌شود؛ بلكه شامل فعالیتهای ورزشی و اجتماعی نیز می‌شود. بنابراین اطمینان حاصل كنید كه كاملاً انرژی تازه‌ای كسب كرده‌اید.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر:ممكن است امروز نیاز پیدا كنید كه به مسائل خانوادگی‌تان توجه كنید، اگرچه این كار برایتان مشكل ساز نیست، اما می‌تواند بین شما و ارتباطات اجتماعی و حرفه‌ای دیگرتان فاصله بیندازد. به جای اینكه به خاطر كارهایی كه مجبورید انجامشان دهید اعتراض كنید، اولویت را به كارهایی بدهید كه هم اكنون پیش روی شما قرار دارند و بعد به سر كار بروید. وقتی كه توانستید كارهایتان را در كمترین زمان ممكن كه اصلاً تصورش را هم نمی‌كردید به اتمام برسانید، شگفت‌زده خواهید شد.
فال روزانه آبان

بیشتر بخوانید:  فال روز پنج شنبه 1 آبان 1399

فال روز متولدین آبان: اگر شما كارهایتان را به تعویق انداخته‌اید، امروز زمان خیلی خوبی برای انجام دادن كارهای نیمه تمامتان است. ماه در سومین خانه ارتباطات شما قرار دارد و اكنون برای نوشتن نامه، فرستادن یك پیغام و یا تلفن زدن در خصوص موضوع مهمی كه مدتها آن را به عقب انداخته بوده‌اید زمان فوق العاده‌ای است. از بین بردن ابهامات و نكات مبهم نیازمند توجه و تمركز زیادی است، اما باعث می‌شود كه شما بعداً احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا كنید.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: امروز صحبت كردن در مورد نقاط ضعفتان با یكی از دوستان نتایج شگفت‌انگیزی را به دنبال دارد. اظهار نظرات خالصانه دوستتان باعث می‌شود دیدگاهی كه شما نسبت به خودتان دارید تغییر كند. اطلاعاتی كه شما امروز می‌گیرید چیزهای جدیدی نیستند، فقط شما بیشتر مشتاق هستید كه با حقیقت روبرو شوید. انطعاف پذیر بودن و صادق بودن با دیگران در نهایت باعث می‌شود اعتماد به نفس از دست رفته‌تان را بازیابید.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: امروز در حالیكه ماه در نشانه شما به ژوپیتر خوش بین ملحق می‌شود، شما می‌توانید برای رسیدن به اهدافتان بیشتر از همیشه به تواناییهای خود ایمان داشته باشید. اعتماد به نفس داشتن خصلت بدی نیست، اما اگر بیشتر از توانایی‌هایتان مسئولیت قبول كنید كمی به دردسر خواهید افتاد. تا جایی كه امكان دارد واقع‌بین باشید؛ اگر شما مطمئن نیستید برای قبول كردن یك مسئولیت چقدر لازم است رویش كار كنید، قبل از اینكه جواب مثبت داده و آن را قبول كنید در موردش كاملاً صحبت كرده و آن را بررسی كنید.
فال روزانه بهمن

بیشتر بخوانید:  فال روز جمعه 2 آبان 1399

فال روز متولدین بهمن: جدیداً رویاهای شما ریشه در واقعیت ندارند؛ در عوض شما می‌توانید هر جا كه زندگی شما را هدایت كرد بروید و در آن زمینه رویا‌پردازی كنید. شما با قرار صحیح خود در یك طرح توانایی عجیبی در تشریح كردن آن دارید. آن چیزهایی كه اهمیت بیشتری برایتان دارند تبدیل به یرنامه‌های واقعی می‌شوند، با استفاده از درك و بصیرت خود مواردی را انتخاب كنید كه برایتان بیشترین فایده را داشته باشد.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: امروز برایتان جالب‌تر است كه به جای كار كردن وقتتان را با فردی كه دوستش دایرید سپری كنید، و دوست دارید كه شادی‌هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم كه این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است كه در این كار زیاده روی نكنید، چون قبل از اینكه متوجه بشوید چه اتفاقی افتاده است خسته خواهید شد. همه محبت خود را وقف دیگران نكرده و به خودتان هم برسید. وقتی كه خودتان كاملاً سرحال بودید آن وقت انرژی كافی دارید كه به دیگران هم محبت كنید.

منبع: بیتوته

فال روز جمعه 11 مهر 1399

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های زیبا درباره مادر

عکس نوشته های روز مادر عکس نوشته درباره مادر تبریک روز مادر متن تبریک روز …