معیار های اساسی در خرید لباس بچه گانه

rpvg0i4y9n5o4u9vyoi5jyo 300x172 معیار های اساسی در خرید لباس بچه گانه

کیفیت پارچه و دوخت لباس یکی از معیار های مهم در خرید لباس بچه گانه است که باید همواره به آن توجه داشت. توجه به کیفیت پارچه در لباس کودک از این نظر حائز اهمیت است که کودکان فعالیت بسیاری دارند در نتیجه لباس بیشتر در معرض خرابی قرار می گیرد. در خرید لباس کودک کیفیت لباس را در اولویت قرار دهید.

کیفیت لباس بچه گانه و معیار های متفاوت آن

لباس بچه گانه ، یکی از محصولات در دسته بندی پوشاک است که برای خرید آن باید نکات اساسی بسیاری را در نظر داشته باشید. معیار هایی که هم شامل زیبایی است و هم کیفیت را در بر می گیرد. کیفیت پارچه و دوخت لباس یکی از معیار های مهم در خرید لباس بچه گانه است که باید همواره به آن توجه داشت. توجه به کیفیت پارچه در لباس کودک از این نظر حائز اهمیت است که کودکان فعالیت بسیاری دارند در نتیجه لباس بیشتر در معرض خرابی قرار می گیرد. در خرید لباس بچه گانه کیفیت لباس را در اولویت قرار دهید. ضخامت و بافت پارچه را در نظر بگیرید، زیرا لباس های بچه گانه  از این نظر اهمیت بالایی دارند. پارچه هایی که نازک هستند، نور از آن ها رد می شود و خیلی برای لباس های کودک توصیه نمی شوند. این پارچه ها و لباس هایی که از آن ها تهیه می شود ممکن است با چند بار شستشو کیفیت خود را از دست بدهند. این یکی از موضوعات مهمی است که در هنگام خرید لباس کودک باید مد نظر قرار دهید. در پاراگراف های بعدی در مورد اینکه باید در خرید لباس بچه گانه چه نکاتی را مد نظر قرار دهید، توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد. کیفیت لباس کودک موارد بسیاری را در بر می گیرد. برای مثال کیفیت لباس کودک شامل لطافت و نرمی پارچه، بافت پارچه، کیفیت دوخت و … است. لباس کودک نسبت به لباس بزرگسال از نظر این موارد دارای اهمیت بیشتری است.

بیشتر بخوانید:  قیمت پیچ شیروانی نوک مته ای

معیار های خرید لباس بچه گانه

در هنگام خرید لباس بچه گانه بهتر است نکاتی را مد نظر داشته باشید که هم لباس عمر بیشتری داشته باشد و هم اینکه کودک با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشد. در خرید لباس بچه گانه پسرانه بهتر است معیار های زیر را در نظر بگیرید:

1-یکی از مهمترین نکاتی که باید در خرید لباس بچه گانه پسرانه به آن دقت کنید، کیفیت پارچه لباس است. پارچه لباس از این نظر مهم است که لباس بچه گانه در معرض فرسایش بیشتری قرار می گیرد.

2-از دیگر معیار هایی که برای خرید لباس کودک باید در نظر داشته باشید این است که دوخت لباس محکم و تمیز باشد. دوخت بد و یا شل باعث می شود که لباس زودتر در معرض خرابی قرار بگیرد، در نتیجه به این نکته هنگام خرید لباس بچه گانه دقت کنید و دوخت ها را حتما بررسی کنید.

3-از دیگر نکات مهم برای خرید لباس بچه گانه دخترانه اینکه باید حتما لطافت پارچه را در نظر بگیرید. لطافت پارچه ای که برای لباس کودک انتخاب می کنید، بسیار اهمیت دارد. از این نظر که پوست کودک حساس است و ممکن است با پارچه های نامرغوب، بدن و پوست کودک دچار حساسیت شود.

4-به شما پیشنهاد می کنیم که برای خرید لباس نوزاد  به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. برند های معتبر در خرید لباس بچه گانه را بشناسید و از آن ها خرید کنید، زیرا مرغوب بودن لباس کودک اهمیت بیشتری نسبت به لباس بزرگسال دارد.

5-در هنگام خرید لباس بچه گانه  به سایز توجه داشته باشید. رشد جسمی کودک سریع است به همین دلیل بهتر است که سایز مناسب را انتخاب کنید. به علت فعالیت زیادی که کودکان دارند، بهتر است لباس های آزاد تری برای آن ها انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  تراکت لایه باز

6-در خرید لباس های تابستانه و زمستانه دقت کنید که ضخامت آن ها به حد کافی باشد و کودک اذیت نشود.

vlok05bjiyvy504i95uj 300x200 معیار های اساسی در خرید لباس بچه گانه

کدام جنس لباس برای کودکان مناسب تر است؟

در لباس بزرگسالان، پارچه های مختلفی به کار گرفته می شود. این در صورتی است که در لباس کودک این موضوع اهمیت بیشتری دارد. پارچه های نخ پنبه بهترین گزینه برای خرید لباس بچه گانه دخترانه هستند. در نظر داشته باشید که لباس هایی که پارچه آن ها از پلی استر و یا پلاستیک است برای کودک اصلا مناسب نیستند و می توانند موجب حساسیت شوند. این موضوع را چه در خرید لباس های تابستانی و چه در خرید لباس های زمستانی در نظر بگیرید. لباس های پنبه ای به علت لطافتی که دارند با پوست کودک بیشتر همخوانی دارند. این پارچه اصولا به بدن کودک آسیبی نمی رساند و او را اذیت نمی کند. از نظر شستشو نیز این جنس پارچه را می توان به راحتی تمیز کرد. لباس های نخ پنبه اصولا ایجاد حساسیت نمی کنند و این بر خلاف لباس های پلی استر است، که در صورت استفاده ممکن است در برخی کودکان و حتی بزرگسالان ایجاد حساسیت کند. همچنین لباس هایی با جنس کتان می توانند برای کودکان مناسب باشند. لباس های کتان به دلیل الیاف های گیاهی بسیار مناسب هستند و می توانند انتخاب مناسبی برای لباس کودک محسوب شوند. در نظر داشته باشید که انتخاب لباس مرغوب و با کیفیت برای کودکان بر روی سلامت پوست آن ها تاثیر بسزایی دارد. توصیه می شوند برای خریدن لباس های با کیفیت چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. فراموش نکنید که لباس های بچه گانه از این نظر اهمیت بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید:  تصاویری شگفت انگیز که در مسابقه جهانی عکاسی از طبیعت برگزیده شدند

4lok0f9j9tu9v5yu590ug59i 300x209 معیار های اساسی در خرید لباس بچه گانه

این لباس ها را برای کودکان نخرید!

گفته شد که خریدن لباس بچه گانه دارای حساسیت بسیاری است. سعی کنید در خرید لباس بچه گانه نکات ذکر شده را مد نظر قرار دهید. برخی پوشاک برای کودک توصیه نمی شوند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-اگر می خواهید برای کودک در زمینه های گردش، تفریح، لباس راحتی و … لباس بخرید، لباس های پر زرق و برق را انتخاب نکنید. این لباس ها در طولانی مدت کودک را کلافه می کنند. لباس هایی که سنگدوزی یا مروارید دوزی بسیاری دارند، سنگین هستند و کودک نسبت به آن ها احساس خوبی نخواهد داشت. برخی از این لباس ها موجب خارش پوست کودک می شوند.

2-برای نوزاد لباس های بند دار یا از جنس کرک و پشم چیزی انتخاب نکنید.

3-سعی کنید از لباس هایی بدون دکمه یا زیپ برای کودکان استفاده کنید. لباس هایی با زیپ های مخفی نیز می توانند گزینه مناسبی باشند. لباس هایی با دکمه های شل برای کودک یا نوزاد خطرناک است.

4-لباس هایی که زیپ جلو دارند نیز می توانند خطرناک باشند. لباس با سر زیپ پارچه ای بسیاری مناسب تر از سایر لباس ها است. سر زیپ های فلزی به خصوص زمانی که خیلی محکم نیستند، می توانند برای کودک خطرناک باشند.

5-لباس هایی با دکمه های فشاری می توانند نسبت به سایر لباس ها مناسب تر به نظر برسند.

مطلب پیشنهادی

پروفیل ناودانی یا آبرو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ناودانی در پروژه‌های ساختمان‌سازی نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارد. قدرت، استحکام بی‌نظیر، دوام و …