بیوگرافی حسین توکلی

بیوگرافی حسین توکلی

تقریباً 12 سال از حضور این نوازنده جوان در عرصه موسیقی و موسیقی می گذرد و نکته شگفت انگیز توکلی این است که او با همین تجربه اندک توانست موفقیت های زیادی در این عرصه کسب کند. یکی دیگر از ویژگی های مهم هنرمند کشورمان داشتن موسیقی مخملی و خوش آهنگ است که باعث می شود چه از نظر موسیقی و چه از نظر سبک موسیقی با محمد علیزاده و محمد اصفهانی خوانندگان مشهور کشورمان مقایسه کنیم.

1 49 بیوگرافی حسین توکلی

حسین توکلی در ۲۴ خرداد ۱۳۶۲ در خرمشهر به دنیا آمد. او یکی از خوانندگان موفق جوانان کشورمان است که علاوه بر موسیقی در تئاتر نیز فعالیت دارد. صدای شگفت انگیز این خواننده جوان او را به عنوان یکی از زیباترین خوانندگان پاپ خوزستان نشان می دهد.

خصوصیات اخلاقی

شاد بودن و خندان بودن یکی از اصلی ترین ویژگی های شخصیتی اوست. یکی دیگر از ویژگی های خوب هنرمند خوش آتیه کشورمان، پشتکار و تلاش فراوان او برای ارائه موسیقی حرفه ای است که یکی از ویژگی های شخصیتی اوست. بدون شک یکی از اصلی ترین دلایلی که او را در تمام 12 سال حضورش در عرصه موسیقی موفق کرد، تلاش و پشتکار اوست.

2 23 بیوگرافی حسین توکلی

اولین حضور هنری حسین توکلی

حسین توکلی فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کردابتدا به تئاتر رفت و سپس به موسیقی و موسیقی علاقه مند شد. از این رو در مدتی که در عرصه تئاتر فعالیت می کرد به اجرای آثار قرآنی پرداخت و قاری حرفه ای قرآن بود. در سال 1351 وارد دنیای موسیقی شد و در این زمان فعالیت موسیقی خود را در هلال احمر خرمشهر آغاز کرد. طولی نکشید که توکلی اولین آهنگ خود را در سال ۱۳۸۱ به نام «اعتیزار» منتشر کرد. توکلی این آهنگ را در صدا و سیمای مرکز خوزستان ضبط و روانه بازار موسیقی کرد. این تک آهنگ نه تنها سرآغاز فعالیت موسیقی حسین توکلی، بلکه سرآغاز موفقیت و محبوبیت او در این عرصه است. زیرا پس از آن کارهای زیادی در زمینه موسیقی برای صدا و سیما انجام داد و توانست نظر مردم را به خود جلب کند و به هنرمندی محبوب مردم تبدیل شود. همانطور که گفته شد پشتکار و سخت کوشی از ویژگی های اصلی این خواننده با صدای خوب جنوبی است. به همین دلیل در سال ۱۳۹۵ پس از ساخت چندین آهنگ و کار در رادیو و تلویزیون، موفق شد اولین آلبوم موسیقی خود را با نام اگر در دسترس نیستی ضبط و منتشر کند.حسین توکلی برای ضبط این آلبوم با شرکت ایران گام همکاری کرد که با استقبال و فروش خوبی مواجه شد

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ابوالفضل پورعرب

توکلی پس از مدتی تصمیم به انتشار آلبوم دیگری گرفت. او دومین آلبوم خود را تنها دو سال پس از انتشار اولین آلبوم خود در سال 2009 ساخت اما متأسفانه قبل از انتشار در اینترنت منتشر شد. نام دومین آلبوم حسین توکلی به تقل است و در لیست آلبوم های موفق قرار دارد و از این آلبوم به فروش خوبی دست یافت. توکلی پس از انتشار آلبوم های خود تصمیم به ضبط آلبوم دیگری به نام آلبوم باهون گرفت که در آن با مهدی گرناوی همکاری داشت. پس از این آلبوم چهارمین آلبوم خود را با نام توهم ضبط و منتشر کرد. اگرچه حضور توکلی در عرصه موسیقی طولانی نبود، اما با تلاش فراوان او توانست در مدت کوتاهی چهار آلبوم موفق منتشر و تولید کند و پس از دستیابی به این دستاوردها تلاش های فراوانی انجام داد. او این روزها مشغول کار بر روی آلبوم جدید خود به نام «لرزش» است که در آن با میلاد ترابی همکاری می کند.

3 23 بیوگرافی حسین توکلی

مهاجرت به تهران

حسین توکلی ابتدا خوانندگی را در زادگاهش آغاز کرد و خوشبختانه توانست مخاطبان و طرفداران زیادی در آنجا پیدا کند.او با دیدن این استقبال مردم تصمیم گرفت در سال 1392 خرمشهر را ترک کند و برای پیشرفت در عرصه موسیقی و تبدیل شدن به یک خواننده حرفه ای راهی تهران شود.حسین توکلی تاکنون موفق به تولید 4 آلبوم و عرضه آنها به بازار موسیقی کشور شده است. او همچنین آهنگ های بسیاری را تولید و منتشر کرده است.

از دیگر افتخارات حسین توکلی می توان به حضور در دو جشنواره موسیقی صدا و سیما اشاره کرد که توانست عنوان ممتاز را دریافت کند. دریافت چنین عنوانی بر افتخارات دیگر صدا و سیما و مردم آبادان و خرمشهر افزوده است. او پس از انتشار آلبوم های موفق و جلب توجه عموم، توانست بسیاری از آثار خود را در شبکه های سراسری اجرا کند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی حسین مهری

عروسی حسین توکلی

این خواننده مجرد و متاهل نیست.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …