انواع مدل گره شال و روسری

انواع مدل گره شال و روسری

ed8c0fc4 d52b 4509 bf54 60451feaabfe انواع مدل گره شال و روسری

گره زدن شال و روسری یکی از رایج‌ترین روش‌های استفاده از این نوع پوشاک است. گرچه در نگاه اول ممکن است این گره‌ها بسیار ساده به نظر برسند و نقش چندانی در ظاهر فرد نداشته باشند، اما در واقع این کار تاثیر بسیار زیادی بر استایل شما دارد. هر روش گره زدن شال یا روسری در اثر تغییرات فصلی و بنا به موقعیت‌های مختلف، نیاز به تنوع و تغییر کردن دارد.

دانستن چند نوع گره شال و روسری که متناسب با لباس‌های مختلف و موقعیت‌های متنوع باشد، بسیار کاربردی است و تاثیر بسیار زیادی در بهبود استایل شما می‌گذارد. انتخاب گره مناسب برای شال و روسری تخصص و حرفه‌ای بودن شما را در تکمیل ظاهر نشان می‌دهد و زیبایی بیشتری برایتان به ارمغان می‌آورد.

انواع شیوه بستن شال برای تابستان

در تابستان، مدل‌های بستن شال و روسری می‌تواند علاوه بر پوشانندگی و تکمیل کردن ظاهر از گرمای بیش از حد بدن جلوگیری کند. این مدل‌ها می‌توانند به طور موثری به ظاهر منحصر به فرد و زیبایی شما اضافه کنند و همچنین از شما در مقابل نور خورشید و گرما محافظت نمایند.

7dfe79bf e998 4994 80f8 9225ae1e103f انواع مدل گره شال و روسری

در وهله اول توصیه می‌شود حتما از شال زنانه و روسری‌های نخی استفاده کنید که پوست سر شما به راحتی نفس بکشد و در صورت تعریق، سریع خشک شود. همچنین بهتر است از رنگ‌های شاد و طرح‌‌های مناسب فصل بهار و تابستان استفاده کنید. هر چقدر ابعاد شال و روسری را کوچک‌تر انتخاب کنید، بستن آن آسانتر خواهد شد و خنکای بیشتری را حس خواهید کرد. مدل آزاد بهترین شیوه گره زدن شال و روسری در فصل گرماست، افراد محجبه می‌توانند با کلاه و یقه حجاب، قسمت‌های مختلف را بپوشانند.

بیشتر بخوانید:  معرفی بهترین کرم پودر 24ساعته:

ساده‌ترین راه بستن گره شال و روسری، یک گره در پشت سر است. با این کار اجازه می‌دهید تا هوا به گردنتان برسد و از گرمای شدید جلوگیری کنید. همچنین این شیوه بستن مناسب برای استایل‌های اسپرت و روزانه است. هم با تیشرت و شلوار بگ، هم مانتو کوتاه و شلوار مام استایل و هم کت و شلوار یک گزینه عالی است.

594158fb 58ac 4e9c 893a d331b2514f38 انواع مدل گره شال و روسری

کافی است مینی اسکارف، شال یا روسری خود را دور پیشانی گرد کنید و پشت سر خود یک گره ساده یا گره قلابی بزنید.

ca47c9a0 8934 4f99 aa23 7529f51642c5 انواع مدل گره شال و روسری

اگر می‌خواهید با دنباله شال خود ظاهر متفاوت تری ایجاد کنید، کافی است دو لبه را دور هم ببافید و با یک کش مو کوچک پایین شال را ثابت کنید.

55227219 2de6 46d7 b326 648ac0d63e97 انواع مدل گره شال و روسری

شیوه بستن عربی روسری در بالای سر هم یک مدل جذاب دیگر برای گره شال و روسری در فصل تابستان است. برای این کار باید ابتدا روسری را سه گوش کنید و لبه آن را روی پیشانی برگردانید. سپس دو گوشه دیگر را دور سر بپیچید و در پشت سر یا پهلوی گوش گره بزنید. همچنین می‌توانید از شال استفاده کنید. برای این کار باید شال را روی سرتان بگذارید اما دو گوشه آن را جلو بیاورید، سپس دور هم به صورت ضربدری بپیچید تا حالت پاپیونی به خود بگیرد. آنگاه به وسیله کش مو یا سنجاق دنباله شال را پشت سر یا پهلوی گوش، فیکس کنید.

8375f1e7 f8b7 42f4 9a2e 5298667df47e انواع مدل گره شال و روسری

همچنین شما می‌توانید شال نازک و کوتاه را طوری دور سر خود بپیچید که همانند کلاه به نظر برسد و در عین حال که موهای شما را می‌پوشاند، اجازه بدهد تا هوای خنک به صورت شما و گردنتان برسد.

بیشتر بخوانید:  نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

 

796e5bd2 17c7 4797 9eb8 02ec4652dd4b انواع مدل گره شال و روسری

اگرچه در فصل بهار و تابستان پوشیدن پیراهن نزد خانم‌ها بسیار رایج است و شما می‌توانید انواع گره شال و روسری را برای استایل خود انتخاب کنید، اما بهترین انتخاب پوشیدن یک شال ساده بدون گره و انداختن دور گردن است تا هوا به راحتی اطراف سر و صورت شما جریان داشته باشد.

dfd29bcc 3cf5 45ed bf1f b4519f37c3df انواع مدل گره شال و روسری

انواع شیوه بستن شال برای زمستان

در زمستان، انتخاب مدل‌هایی که بتوانند بدن را از سرما و باد محافظت کنند و در عین حال ظاهر زیبا و شیکی داشته باشند بسیار مهم است. مدل‌های گره شال و روسری برای زمستان باید در عین گرما بخشی از ایجاد حس ضخیم شدن اطراف گردن جلوگیری کند. بهتر است از شال‌های بافته شده از الیاف طبیعی و نرم استفاده کنید که بهترین حالت انتقال حرارت را داشته باشند و بتوانند گرما را در بدن نگه دارند.

یکی از بهترین راه‌های سر کردن روسری در فصل سرما همان شیوه مرسوم قدیمی است. برای اینکه استایل شیک‌تری داشته باشید می‌توانید یکی از گوشه‌های جلو را از پشت سر رد کنید و با گوشه جلویی دوم گره بزنید. این شیوه بستن برای روزمره و حتی مجالس رسمی بسیار عالی است. می‌توانید هر دو گوشه جلو را به پشت سر ببرید و زیر گوشه گره بزنید و پنهان کنید.

6bcf303b 356a 421e 940b b841d81d5784 انواع مدل گره شال و روسری

بهترین شیوه برای پوشیدن شال با پالتو یا بارانی این است که ان را به شکل مقنعه در بیاورید تا نمای روبرایی حالت گرد به خود بگیرد، یا همانند شال گردن دو لبه شال را از یک گره در بیاورید.

انواع مدل گره شال و روسری برای مجالس

هنگامی که در مجالس رسمی و میهمانی حضور دارید، برای تک تک اجزای استایل خود فکر کرده‌اید. یعنی به احتمال زیاد برایتان مهم است که اکسسوری‌های گوش و گردن شما هم قابل مشاهده باشند و نمای بالایی لباس شما و یقه‌تان پنهان نشود. در این موارد بهتر است از شال مجلسی، مینی اسکارف یا روسری‌های حریر و ابریشمی استفاده کنید و انواع گره‌های گل و پاپیون را روی سر اجرا کنید تا هم پوشیده باشید و هم درخشان به نظر برسید. کافی است یک روسری ساتن را بر عکس سرتان کنید، طوری که گوشه سوم روی پیشانی قرار بگیرد، سپس دو گوشه را گره بزنید و گوشه سوم را از زیر گره به سمت پشت ببرید.

بیشتر بخوانید:  پروفیل ناودانی یا آبرو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

0eb49f6f c450 4f02 87fb 7e3aa229221e انواع مدل گره شال و روسری

به دنبال ایجاد گره‌های عجیب و غریب نباشید، یک شال نازک حریر که از پشت سر به روبرو بیاورید و دور هم بپیچید و در مقابل پیشانی آن را ثابت کنید، به تنهایی می‌تواند شما را منحصر به فرد کند.

سخن پایانی

دانستن انواع مدل گره شال و روسری به شما کمک می‌کند تا بدانید در هر موقعیتی چگونه شیک‌تر از پیش به نظر برسید. حتی با استفاده از این روش می‌توانید از یک شال معمولی، توربان‌های مختلف روی سرتان اجرا کنید، بدون اینکه متحمل هزینه برای خرید یک پوشاک جدید شوید.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

معرفی بهترین کرم پودر 24ساعته:

معرفی بهترین کرم پودر 24ساعته: کرم پودر ها یکی از اصلی ترین مرحله برای داشتنِ …