بیوگرافی ایمان صفا

ایمان صفا زاده در 9 آذر 1362 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران است. ایمان صفا هنرمند سینما و تلویزیون ایران است. ایمان صفا یک خواهر دارد. یکی از پروژه های ایمان صفا مربوط به مجموعه طنز نیسان آبی است. این مجموعه در سال 1400 به سرپرستی منوچهر هادی ساخته شد. ایمان صفا با هنرمندانی چون مهران غفوریان، بهناز جعفری، حسین یاری، اسداله یکتا و یکتا ناصر در مجموعه آبی نیسان کار کرده است.

1 34 بیوگرافی ایمان صفا

آثار ایمان صفا

ایمان صفا بازیگری را با حضور در تئاتر آغاز کرد. وی با بازی در سریال «عملیات 125» در سال 1385 وارد رادیو و تلویزیون شد. عملیات 125 به سرپرستی حسین لطیفی انجام شد. او با بازی فوق العاده اش در نقش ایمان صفا در این فیلم سه بار برای حضور در این فیلم دعوت شد. یکی دیگر از بازی های درخشان ایمان صفا مربوط به فیلم قرنطینه در سال 1385 است.این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی بازیگران مشهوری چون افشانا بایگان و رضا عطاران ساخته شده است.

2 8 بیوگرافی ایمان صفا

عروسی ایمان صفا

ایمان صفا مجری رادیو و تلویزیون ایرانی مجرد است

فعالیت مورد علاقه

ایمان صفا علاقه زیادی به فعالیت های ورزشی دارد. او در نوجوانی کمربند مشکی تکواندو داشت. این بازیکن با استعداد در تیم فوتبال شهید فهمیده دفاع راست بازی می کند و سابقه کشتی دارد. جالب است بدانید ایمان صفا کاوه خداشناس را به عنوان بهترین دوست و همکار خود معرفی کرده است. با کاوه خداشناس برای انجام خیلی کارها در زندگی تان مشورت می کنید و به داشتن کاوه خداشناس در زندگی خود افتخار می کنید.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رضا بنفشه خواه

گفتگو با ایمان صفا

من در مورد سلامت جسمی خود جدی هستم و برای حفظ سلامت خود از غذاهای ساده استفاده می کنم. من به کیفیت غذا اهمیت زیادی می دهم. روی صحنه سعی می کنم نقشم را برای مخاطب توضیح دهم. به همین دلیل با جان و دل نقش را بازی می کنم و سعی می کنم در دوران بازیگری عشقم را به مردم نشان دهم. عشق من واقعا داره کار میکنه من خیلی علاقه ای به فرم بازیگری ندارم، روی محبوبیت در بین تماشاگران تمرکز می کنم و تا زمانی که برای بازی در یک فیلم سینمایی فراخوانده شوم، بازیگر خواهم بود.

3 8 بیوگرافی ایمان صفا

به نظر من دو چیز بی خوابی و استرس روی پیری تاثیر می گذارد.به همین دلیل سعی می کنم در هر شرایطی به اندازه کافی و منظم بخوابممثلاً وقتی سر کار هستم، در طول روز چرت می زنم تا بتوانم بخوابم، حداقل هفت ساعت در شب. همه می توانند برای زندگی شخصی خود تصمیم بگیرند. فکر می کنم زندگی همه به امید و اعتماد به نفس نیاز دارد، خانواده ام به خصوص پدرم مثل کوه پشت من ایستاده اند، دعای مادرم راهنمای من است. اصولا رمز موفقیت من جدا از توکل به خدا، یافتن پدر و مادرم است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …