بیوگرافی بهدخت ولیان + عکس

عکس بیوگرافی بهدخت ولیان

بهدخت ولیان زاده متولد دهه 60 و دارای مدرک لیسانس بازیگری است. بهدخت ولیان بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و در نمایش های زیادی بازی کرد. از جمله آثار بهدخت ولیان می توان به تئاتری به نام اسم توسط خانم لیلی رشیدی، نوستوس با کارگردانی محمد منیم، داستانی به اقتباس حسن معجونی و سالگشتگی به کارگردانی امیررضا کوهستانی اشاره کرد.

1 36 بیوگرافی بهدخت ولیان + عکس

بهدخت ولیان کار خود را از سال 1392 با بازی در فیلم آسمان آفتابی نصت به کارگردانی مهران ملکوتی آغاز کرد. اگرچه موفقیت این فیلم خوب نبود اما تجربه خوبی برای بهدخت ولیان بود. چون بازیگرانی چون فرهاد قاهمیان، قربان نجفی، توماج پورمراد و مهران ملکوتی تجربه همکاری با یکدیگر را دارند.

گفتگو با بهدخت ولیان

بهدخت ولیان در گفت و گو با خبرنگاران درباره عشقش به سینما و تئاتر گفت: هم سینما و هم تئاتر برای من مهم است، تفاوت های زیادی بین این دو وجود دارد. اما من هر دو را دوست دارم و حقیقتی که در مورد تئاتر باید بگویم این است که اینجا مهمترین و بزرگترین کلاس درس برای یک هنرمند تئاتر است.به همین دلیل خوشحالم که با بازیگران بزرگی روی صحنه کار کرده ام و نمایش های مختلفی را اجرا کرده ام.در کل باید بگویم که اگر تئاتر نمی کردم امروز اینجا نبودم.

2 10 بیوگرافی بهدخت ولیان + عکس

تلاش بهدخت ولیان

بهدخت ولیان کار خود را با تئاتر آغاز کرد و خیلی زود وارد سینما شد. بازی های اسم، گشتگی، نوستوس و تاریخ متران پیج از معروف ترین تئاترهای این بازیگر است که در آنها ایفای نقش کرده است. او در سال 1392 اولین فیلم خود را به نام آسمان آفتابی نیت به کارگردانی مهران ملکوتی اکران کرد که در این فیلم مورد توجه سحر دولتشاهی کارگردان قرار گرفت اما مشاجره آنها باعث شد که بهدخت ولیان نقش خود را در این فیلم تغییر دهد. بهدخت ولیان در فیلم امیر با میلاد کی مرام بازی کرد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر شرکت کرد و همین امر باعث شهرت بهدخت ولیان شد.

بیشتر بخوانید:  این دختر ژاپنی الهه مد در اینستاگرام شده است

3 10 بیوگرافی بهدخت ولیان + عکس

کارگردان این سریال ابراهیم ابراهیمیان است و بازیگرانی چون بهرام افشاری، امیرحسین آرمان، مهتاب کرامتی، آرمین رحیمیان، سحر نظام دست در این فیلم بازی کردند.

ازدواج شاد ولیان

از ازدواج این بازیگر اطلاعات زیادی در دست نیست و احتمال مجرد بودن این بازیگر وجود دارد

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …