بیوگرافی سام کبودوند

بیوگرافی سام کبودوند

سام کبودوند بازیگر سینمای ایران متولد 26 دی ماه 1361 است.او فارغ التحصیل رشته معدن است که بنا به گفته های وی ارتباط کاملی با بازیگری ندارد. سام یک خواهر کوچکتر به نام سارا دارد.

1 41 بیوگرافی سام کبودوند

آغاز هنر سام کبودوند

او برای اولین بار در سال 1384 در سن 23 سالگی وارد تئاتر شد و اولین نقش خود را در نمایش حسین بن منصور حلاج به کارگردانی سیاوش تهمورث بازی کرد. سام کار تئاتر خود را در سال آخر کالج آغاز کرد. او به تمرین در این رشته ادامه داد تا اینکه در سال 1384 با اجرای حسین بن منصور خلج در تئاتر شهر و تالار قشقایی اولین بازی خود را انجام داد. این بازیگر با بازی موفق خود به عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره دانشجویی انتخاب شد.

سام کبودوند برای اولین بار در سال 1391 در سینما ظاهر شد، همان سال در فیلم آذر، شاهدخت، پرویز و… به کارگردانی بهروز افخمی بازی کرد. اگرچه بازی در این فیلم به خوبی بازی در سریال های دیگر مثل گاهی نگاه کردن به پشت سر نیست، اما تجربه ارزشمندی در این زمینه دارید.او در این فیلم با بازیگرانی چون مهدی فخیم زاده، مانی حقیقی، گوهر خیراندیش و رامبد جوان همکاری داشته است.

2 15 بیوگرافی سام کبودوند

به سریال نگاه نکنید

سام کبودوند در سال 1392 دوران سختی را در عرصه سینما و تلویزیون تجربه کرد. او امسال در نقش ویژه ای به نام سریال «گاهی به پشت سرت نگاه می کنی» بازی کرد. این اثر به کارگردانی مازیار میری است. بازی در این سریال شاید مهمترین قسمت زندگی او برای این بازیگر باشد. او در این سریال نقش مهمی را ایفا کرد و توانست با مهارت زیادی این نقش را بازی کند و از این طریق خود را بیشتر به مخاطب نشان دهد. یکی از تجربیات خاص او همکاری با مازیار میری در این سریال بود. با بازی در این سریال می توانید بازی خوبی را تجربه کنید و با بازیگرانی چون امین تارخ، محمد متوسلانی، سعید چنگیزیان و هدایت هاشمی همکاری کنید و به این ترتیب بر تجربه خود بیفزایید.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی شقایق فراهانی

سریال یادآوری

این بازیگر در سال 1391 در سریال «خاطره» نیز بازی کرد و با بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، ثریا قاسمی، فرخ نعمتی، فرهاد قاهمیان و علاوه بر حجت قاسم زاده همکاری داشته است.

3 15 بیوگرافی سام کبودوند

آن را در تلویزیون بگیرید

سام کبودوند اگرچه در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است، اما بیشتر او بازیگر تلویزیون است، زیرا اکثر آثارش تقریباً 67 درصد تلویزیون و 33 درصد آثارش فیلم است.از 6 اثری که وی در کارنامه هنری خود دارد، 4 اثر تلویزیونی است که شامل سریال تاریکی شب، روشنایی روز، سریال هیئت مدیره، سریال گاهی به پشت سر نگاه کن و … سری خاطره از آثار سینمایی او می توان به آذر، شاهدخت، پرویز و دیگران و فیلم چه اشاره کرد.

زندگی شخصی و ازدواج

از وضعیت تأهل این بازیگر اطلاعی در دست نیست. او صبور است و همیشه غم خود را پنهان می کند اما شادی خود را با دیگران تقسیم می کند. او سعی می کند به مردم انرژی مثبت بدهد و هرگز به کسی آسیب نرساند. شادی مردم برای او بسیار مهم است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …