بیوگرافی ندا قاسمی + عکس های ندا قاسمی + اینستاگرام

neda ghasemi3 robeka.ir  بیوگرافی ندا قاسمی + عکس های ندا قاسمی + اینستاگرام

 بیوگرافی ندا قاسمی

ندا قاسمی یک دهه شصتی است و خردادماهی می باشد و در کرماننشاه بدنیا آمده است. ندا قاسمی با بازی در سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت رسید.وی فارغ التحصیل دکترای شیمی آلی از دانشگاه تهران است.

بیوگرافی کامل ندا قاسمی

ندا قاسمی زاده ۳۰ خردادماه ۱۳۶۶ در شهر کرمانشاه و بازیگر تلویزیون و تئاتر و دوبلوریو است. قاسمی پیش از این که بعنوان بازیگر شناخته شود در عرصه گویندگی و دوبلوریو همچنین تئاتر فعالیت می کرد. او به صورت جدی یکی از دوبلوران رادیوی کرمانشاه است. ندا قاسمی فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد.

وضعیت تاهل

ندا قاسمی هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

علاقه به بازیگری

علاقه به بازیگری در همان زمان کودکی در من شکل گرفت و همین علاقه باعث شد تا در بزرگسالی دنبال بازیگری بروم و به علاقه ام برسم.

دوران کودکی و نوجوانی

در کرمانشاه متولد شدم. زمان کودکی و نوجوانی من در همین شهر سپری شد. از بچگی هم بسیار خیال باف بودم. معمولاً زمان های زيادي که تنها می شدم به علت شاغل بودن مادرم، تمام مدت در خلوت رؤیا می بافتم.

neda ghasemi robeka.ir  بیوگرافی ندا قاسمی + عکس های ندا قاسمی + اینستاگرام

فعالیت هنری

فعالیت هنری ام را از سال ۱۳۸۷ با تئاتر آغاز کردم. در این سالها در نمایش های گاهی، کبوتری ناگهان، بیتلها، چقدر قیافه شما برایم آشنا نیست، پاییز هزار و سیصد و جنگ، سکوت تلخ انارهای شیرین و… ایفای نقش کردم ودر این فاصله همکاری هایی هم با سیمای کرمانشاه بعنوان هنرپیشه، مجری و البته از سال ۹۳ وارد واحد نمایش رادیو کرمانشاه شدم و بعنوان گوینده، بازیگر و دوبلور تجربیاتی کسب نمودم.

شروع با تئاتر

من کارم را در کرمانشاه با تئاتر آغاز کردم. خوش بختانه تا اکنون هر چیزی که برنامه ریزی کرده بودم درست پیش رفته است و قطعاً همین مسیر را ادامه می دهم. در کنار اینکه در مقطع دکتری مشغول تحصیل در رشته شیمی صنعتی هستم حتماً کار هنر را هم بطور جدی ادامه می دهم.

neda ghasemi 05 robeka.ir  بیوگرافی ندا قاسمی + عکس های ندا قاسمی + اینستاگرام

لذت بازیگری

برای من بازیگری لذت مطلق است. فارغ از دنیای پیرامون گویا در فضای تازه ای نفس می کشم که تماماّ مکاشفه است. فکر می کنم بازیگری این توانایی را دارد که به رشد روحی انسان کمک کند و انسان را در مسیرش به طرف اهداف والایی سوق دهد. برای بازیگر شدن باید خوب دید. خوب شنید. و خوب درک کرد و همچنين باید کتاب خواند، موسیقی شنید و باید نقاشی دید. تمام این ها اگر برای من که علاقمند به بازیگری هستم اتفاق بیافتد، قطعاً دستاوردهای بزرگی بدست می آورم. ضمن این که در این راه نباید خسته شد. بازیگری بسیار پیچیده است. باید خواست و جنگید.

neda ghasemi 06 robeka.ir  بیوگرافی ندا قاسمی + عکس های ندا قاسمی + اینستاگرام

موفقیت های هنری

در جشنواره های سراسری گوناگون از جمله جشنواره تئاتر ایثار بعنوان بازیگر برگزیده انتخاب گردید.

در سال ۹۵ در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای نمایش گاهی، کاندید بهترین بازیگر زن شد.

در فیلم کوتاه آواز دست ها به کارگردانی حمزه زارعی که در ۸ جشنواره جهانی حضور یافته، نقش ایفا کرده است.

 

بیوگرافی ندا قاسمی و همسرش|سایت روبکا

بیوگرافی ندا قاسمی + عکس های ندا قاسمی + اینستاگرام

منبع:robeka.ir

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های زیبا درباره مادر

عکس نوشته های روز مادر عکس نوشته درباره مادر تبریک روز مادر متن تبریک روز …