فال روز یکشنبه 18 آبان 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز یکشنبه 18 آبان 1399

 

فال روز یکشنبه 18 آبان 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: شما امروز حس می‌کنید بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید. موجی از هیجان و نگرانی‌ها در طول روز به سوی شما در جریان است و خیلی مهم است که به سمت هیچ یک از این راه‌ها کشیده نشوید. اگر شما بتوانید تضادها و واکنش‌های خود نسبت به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ داده است را قبول کنید، آرامش قبلی خود را دوباره به دست خواهید آورد.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: دوستانتان شاید بتوانند به طُرقی موقت زندگی‌تان را سرشار از انرژی کنند. آنها اگرچه می‌توانند شادی را وارد زندگی تان کنند، اما شما باید به اندک ماجراجویی و سبک‌سری خود در زندگی توجه بیشتری داشته باشید. ترک کردن کارهایتان قبل از تمام کردن آنها بدین معنی است که مجبور می‌شوید آنها را کامل کنید. البته باید اول از همه، تمام کردن وظایف‌تان برایتان اهمیت داشته باشد. اما اگر تصمیم گرفتید که تفریح کنید، وقتی امروز عصر خودتان را در حال کارکردن دیدید غر نزنید!!
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: شما امروز راهنما قابل اعتمادی نیستید! اما دیگران هنوز ازتان انتظار دارند تصمیمات مهمی‌‌بگیرید. وقتی چاره دیگری نباشد، حتی اگر مجبور شوید تمام حواس خود را متمرکز کنید و مقاومت داشته باشید، کارهایی که باید انجام دهید را انجام خواهید داد. درباره اهداف خود غلو نکنید، چراکه شاید فردا نظرتان عوض شود.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: شما امروز به طور ناگهانی احساس می‌کنید پرجرات تر شده‌اید و حتی اگر بخواهید با یک دوست یا همسر خود کار کنید، به نظر نمی‌رسد که تصمیم احمقانه‌ای گرفته باشید. در حقیقت حس ششم‌تان امروز شما را درست هدایت می‌کند، بنابراین اگر ایده جالبی به ذهنتان رسید به آن عمل کنید و به افراد دیگر نیز پیشنهاد دهید.
فال روزانه مرداد

بیشتر بخوانید:  مدل های تیپ و استایل پاییزی مردانه + راهنمای ست لباس مردانه پاییز

فال روز متولدین مرداد: شما فکر می‌کنید که می‌دانید با افراد دیگر چگونه رفتار کنید، اما احتمال زیادی وجود داردکه سیگنال‌ها را اشتباه بفهمید. به جای اینکه یک‌دفعه به نتیجه کار فکر کنید، فرضیه‌های خود را بررسی کنید. ارتباط برقرار کردن می‌تواند فاصله‌ها و سوءتفاهماتی که به وجود آمده است را رفع کند. در این صورت حتی اگر اشتباه کنید، اگر از اطرافیانتان درخواست کمک کنید آنها خوشحال خواهند شد.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور:شما اكنون باید دقیقاً روی كارهایی كه می‌خواهید انجام دهید تمركز داشته باشید. كارهای شما همه طبق نقشه پیش می‌روند و شما فقط برای اینكه از ملالت و خستگی جلوگیری كنید تلاش می‌كنید كه كارهای قدیمی ‌را با روشی جدید انجام دهید. مشكل اینجاست كه روش‌های جدید اگر در همه موارد به كار گرفته شوند ممكن است باعث اشتباه بشوند. پس خلاقیت‌تان را برای مسائل جالب‌تر ذخیره كنید.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر:اگرچه شما امروز كاملاً احساس سلامتی می‌كنید، ولی باز هم باید زمانی را به بررسی كردن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی‌تان اختصاص دهید تا به تعادل آرمانی خود برسید. فكر نكنید كه حتماً باید كار اشتباهی انجام داده باشید، حتی اگر هم كاری را اشتباه انجام داده باشید باز هم امیدی به بهبود هست. بخشی از زندگی خودتان را انتخاب كرده و كاری را انجام دهد كه اثری طولانی مدت بر آن داشته باشد.
فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: یک روز شاد و هیجان انگیز منتظرتان است حتی اگر انتظارش را نداشته باشید. ارتباط ماه و اورانوس در پنجمین خانه تان یعنی خانه شادی و بازی باعث می‌شود که لذت وخوشی وارد زندگی‌تان شود، حتی اگر در برابرش مقاومت کنید. کلید موفقیت شما این است که آنی تصمیم گیری کنید؛ اگر بیش از حد برنامه ریزی کنید و اهل منطق باشید این روز شاد را از دست خواهید داد.
فال روزانه آذر

بیشتر بخوانید:  عکس های عاشقانه زوج های رمانتیک همراه شعر

فال روز متولدین آذر: شاید شما فكر كنید كه می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممكن است آن چیزی نباشد كه واقعاً بدان نیاز داشته باشید و اگرچه شما این شانس را دارا هستید كه به خواسته‌هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش كنید. علی رغم اینكه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان كردن نارضایتی درونی لازم نیست كه تظاهر كنید.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی:امروز زندگی‌تان کمی ‌ناآرام می‌شود، اما در عین حال می‌تواند کاملاً نشاط آور و شاد باشد. مشکلات شما فقط ساخته و پرداخته دست خودتان خواهد بود، به خصوص اگر سعی کنید چیزهایی که از حیطه کنترل‌تان خارجند را تحت کنترل خود در آورید. به جای اینکه خودتان را در صندلی راننده تصور کنید که زندگی را هدایت می‌کند، سعی کنید در صندلی عقب بنشینید و از منظره‌ها و چشم اندازهایی که مدام تغییر می‌کنند لذت ببرید!!
فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: نگران شدن به خاطر فکر مردم همیشه ناراحتی اصلی و مهم شما نیست. اما امروز اگر اطرافیانتان تمام افتخاراتی که بهشان مغرور هستید را زیر سئوال ببرند شما خودتان هم به خودتان شک خواهید کرد! خوشبختانه شما قادر هستید ناراحتی‌ها را به سرعت فراموش کرده و مثبت بین باشید. سعی نکنید عملکردهای خود را عقلانی کنید. از منطق و دلیل تراشی کردن دست بردارید و فقط به حس ششم خود اعتماد کنید.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: ماه در نشانه شما به اورانوس غیر قابل پیش بینی می‌پیوندد، بنابراین دیگران از شما انتظار ندارند که مثل الان کار کنید. آنها از شما توقعات دیگری دارند، ولی شما هم اصلاً در خونتان نیست که مطابق با خواسته‌های افراد دیگر کار کنید! امروز احساسات‌تان شما راشگفت زده خواهند کرد! حتی اگر از قبل برای خود برنامه ریزی کرده‌اید، بهترین کار این است که به حرف دل خود گوش کنید.

بیشتر بخوانید:  عکس نوشته های من یه بهمن ماهی ام + متن برای متولدین بهمن ماه

 

منبع: بیتوته

فال روز یکشنبه 18 آبان 1399

robeka.ir

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های زیبا درباره مادر

عکس نوشته های روز مادر عکس نوشته درباره مادر تبریک روز مادر متن تبریک روز …