بیوگرافی سوسن پرور + عکس

بیوگرافی سوسن پرور

سوسان پرور در 2 اسفند 1354 در شهر اراک به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی است. سوزان پرور در بسیاری از زمینه های هنری از جمله نویسندگی، کارگردانی و بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت می کند. وی سابقه حضور در برنامه های تلویزیونی مانند بیست، خنده بازار، آشپزی خانوادگی و تهران قدیم را نیز دارد. معروف ترین تصویر سوزان پاور در عرصه برنامه های تلویزیونی خنده بازار است. این طرح در سال 1390 به مدیریت شهاب عباسی ساخته شد. مادر سوزان پرور از تدریس بازنشسته شده و یک خواهر بزرگتر دارد.

1 43 بیوگرافی سوسن پرور + عکس

آغاز کار سوزان پرور

سوزان پرور بازیگری در تئاتر را از سال 1372 آغاز کرد و در سال 1376 برای بازی در نمایش “بوی دستان پدربزرگ” برنده جایزه دومین بازیگر زن از جشنواره فیلم سمنان شد. اولین تجربه بازیگری سوسان پرور در یک فیلم تلویزیونی به نام بزنگاه بود. فیلم بزنگاه در سال ۱۳۸۶ به کارگردانی رضا عطاران ساخته شد. سوزان پرور با بازی در نقش فریدا پرور در فیلم بزنگاه به شهرت رسید.او در ساخت این فیلم با بازیگران معروفی چون مرجان گلچین، حمید لولایی، رضا عطاران، علی صادقی و هنگامه حمیدزاده همکاری داشته است.سوزان پرور تقریباً 12 سال پس از حضور در تلویزیون برای بازی در فیلم «زندان زنان» به کارگردانی منیژه حکمت انتخاب شد. از بازیگران سوزان پرور می توان به سریال ها و فیلم های خوب بد زشت، کلبه عموپورنگ، شهر جیم، دزد و پلیس، مرغ تخم مرغ طلایی، نردبان چوبی، رز یلدا شب چله و برج میلاد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امین حیایی

2 17 بیوگرافی سوسن پرور + عکس

ازدواج سوزان پارور

از ازدواج سوزان پرور اطلاعی در دست نیست، او در مصاحبه ای گفته است که ما از ازدواج می ترسیم و همسر ایده علم فردی قد بلند، چهار شانه و خوش اخلاق به نام جورج کلونی است که اسب سفیدی در خانه دارد. .

مصاحبه با سوزان پرور

شغل اصلی من بازیگری و کارگردانی است. بالاخره در رادیو اراک کار کردم و حدود یک سال مجری برنامه رادیویی بودم. به عنوان یک دانش آموز، به سفر و ماجراجویی علاقه داشتم، همانطور که در کار یوجین یونسکو گواه است. به همین دلیل پایان نامه کارشناسی ارشد خود را در رشته گروتسک ارائه می کنم.

3 17 بیوگرافی سوسن پرور + عکس

واکنش های احساسی من اغلب آزار دهنده است. اصولاً دوست دارم مخاطب را سرگرم کنم، بنابراین می خواهم در فیلم های کمدی حضور داشته باشم.دوستان من عاشقانه به عنوان یک تیم کار می کنندبیشتر دوستانم فیلمساز نیستند و از طریق یک موسسه خیریه با آنها آشنا شدم. منبع اصلی درآمد من محدود به کارهای هنری است. تئاتر هم کار می کنم اما تمرکز اصلی من بازیگری در تلویزیون و سینما است. برخی از رهگذران مرا با القاب زشت صدا می کنند. فکر کنم پوستم متوسطه فکر می کنم زمانی که چشمانم می توانند دنیای اطرافم را ببینند و بوهای مختلف را استشمام کنند، حالم خوب است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …