بیوگرافی مهران ضیغمی

بیوگرافی مهران ضیغمی

مهران ضیغمی متولد 6 مرداد 1349 است، این بازیگر در تئاتر، سینما و تئاتر به عنوان بازیگر فعالیت می کند. او در زمینه مد، لباس و عکاسی نیز تجربه دارد. مهران ضیغمی در سال اول شرکت در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه سه رقمی در رشته میکروبیولوژی شد. اما چون علاقه ای به این رشته نداشت برای شرکت در کنکور سراسری هم اقدام کرد. او چهار سال کارگردانی تئاتر خوانده و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر دارد. پدر مهران دیغمی به عنوان طراح لباس در زمینه مدلینگ فعالیت می کند. مهران توسط پدرش با هنر مدلینگ آشنا شد. او یک برادر به نام عرفان دارد.

1 47 بیوگرافی مهران ضیغمی

آغاز کار مهران دیغمی

مهران ضیغمی در سال ۱۳۷۶ با بازی در فیلم پشت دیوار شب وارد رادیو و تلویزیون ایران شد. فیلم پشت دیوار شب به کارگردانی مهران صوفیری ساخته شده است. این بازیگر در گفتگویی گفت: از شش سالگی فعالیتم را در سینما آغاز کردم، در آن زمان یکی از دوستان پدرم دکتر خسروی من را به آقای صفیری معرفی کرد. دومین تجربه بازیگری مهران دیغمی به بازی در سریال دنیای شیرین بازگشت.فیلم تلویزیونی دنیای شیرین محصول سال ۱۳۷۶ به کارگردانی بهروز بقایی استاین بازیگر پس از حضور در فیلم دنیای شیرین برای ایفای نقش در سریال دیگری دعوت شد. مهران زیگامی در سال ۱۳۹۳ پس از حضور در سریال آخرین بازی ها برای مدتی از دنیای بازیگری خارج شد. او ۸ سال بدون حضور در فیلم های تلویزیونی تئاتر کار کرد. از آن زمان در فیلم ناخونک 2018 به کارگردانی یزدان فتوحی به رادیو بازگشت. در سال 1400 در سریال شماره 13 بازی کرد. سریال طنز شماره 13 ساخته یکی از کارگردانان و تدوینگران مشهور ایرانی به نام آرش معیریان. مهران دیغمی به پاس هنر خود با هنرمندان مشهوری چون علی صادقی، حسین رفیعی، امیرحسین صدیق، ستاره حسینی، فرزانه سهیلی، اردلان شجاع کاوه، اشکان اشتیق، نگار عابدی و محمود جعفری همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو

2 21 بیوگرافی مهران ضیغمی

عروسی مهران دیغمی

از ازدواج این بازیگر اطلاعی در دست نیست.

رو مهران دیغمی

مهران دیغمی از کودکی به خواندن اشعار حافظ علاقه داشته است. این بازیگر به شغل مدلینگ علاقه زیادی دارد و موفقیت های زیادی در این زمینه کسب کرده است.یکی از ویژگی های بارز مهران ضیغمی که در عرصه مدلینگ مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از حالت های خاص بر اساس صورت و بدن است.در واقع عامل اصلی انتخاب مهران ضیغمی بین شرکت ها و برندهای مختلف، توانایی او در سازگاری با مدلی است که شرکت ها می خواهند. مهران دیغمی به عنوان یک هنرمند مشهور در نقاط مختلف جهان از طریق صفحه شخصی خود در اینستاگرام با هواداران خود در ارتباط است. او در صفحه اینستاگرام خود پست های موزیک و عکس های شخصی با هواداران منتشر می کند.

3 21 بیوگرافی مهران ضیغمی

گفتگو با مهران ضیغمی

به نظر من اگر کسی بخواهد از مدلینگ درآمد کسب کند، می تواند درآمد خوبی داشته باشد. موفقیت در مدلینگ قطعا مستلزم استعداد است. توجه به یک سری اصول مهم علاوه بر داشتن استعداد مهم است. در این سال ها باور عمومی این است که داشتن اندامی عضلانی برای ورود به دنیای مدل ها ضروری است. به همین دلیل برای دسترسی سریع به ماهیچه ها اقداماتی انجام می دهند که بر خلاف سلامت بدن است. اساساً مصرف داروها برای ایجاد توده عضلانی روش احمقانه ای برای تداخل در عملکرد بدن است. مدل ها بر اساس نوع محصول تبلیغاتی انتخاب می شوند و تناسب اندام اهمیت چندانی ندارد.به نظر من کافی است مدلی را انتخاب کنید که شرایط اولیه قد و وزن را برآورده کندهمچنین موفقیت در مدل سازی مستلزم شناسایی بدن ها و حرکات متناسب با بدن فرد است. اگر حالت های مناسب بدن و صورت خود را انتخاب کنید، انرژی مثبت به مخاطب القا می کنید. من همیشه از یک رژیم غذایی خاص برای داشتن بدنی سالم چندین سال استفاده کرده ام. انگیزه من برای تناسب اندام به بازیگری و مدلینگ برمی گردد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی کاترین زتا جونز

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …