بیوگرافی نگار حسن زاده

بیوگرافی نگار حسن زاده

نگار حسن زاده در نوزدهمین روز از دی ماه 1367 در شهر کرج به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه تهران و متولد روستای تنگه دو آبادان است. نگار حسن زاده در کارنامه بازیگری مهتاب نصیرپور حضور یافت. این هنرمند در زمینه های مختلف هنری از جمله نقاشی و عکاسی و همچنین بازیگری فعالیت می کند. نگار حسن زاده به عنوان هنرمند توانای ایرانی شناخته می شود. او در فیلم های زیادی بازی کرده است. از سری نقش های مهم نگار حسن زاده می توان به فیلم دو ساعت بعد از مهرآباد، بیتابی بیتا، گاهی به پشت سر نگاه کن و هرگز خسته نشو اشاره کرد. نگار حسن زاده در تئاتر نیز فعالیت داشته است. از تئاترهایی که این شماره تمامی تصاویر خود را در آنها به نمایش گذاشته است می توان به تئاتر قطعات ساده و کله زن اشاره کرد. او در اولین جشنواره فیلم کوتاه 8 میلی متری خرداد 1397 به یاد عباس کیارستمی برای فیلم «جواهرات گربه» شرکت کرد، نگار حسن زاده یک خواهر کوچکتر به نام نگین دارد، خواهرش در دانشگاه سوره تهران مشغول به تحصیل است.

1 46 بیوگرافی نگار حسن زاده

آغاز کار نگار حسن زاده

نگار حسن زاده فعالیت هنری خود را با عکاسی آغاز کرد. سپس وارد عرصه سینما و تئاتر شد.نگار حسن زاده برای اولین بار در سال 1386 در فیلم چاله تصویر خود را ارائه کردکارگردانی و نویسندگی فیلم چله را علی کریم بر عهده داشت و بازیگران مشهوری چون مصطفی طاری، سینا رازانی، امیر طسلی و افشین خورشید باختری در ساخت آن ایفای نقش کردند. بعدها در سال 1388 در فیلم سه و نیم به کارگردانی نقی نعمتی بازی کرد. تقریباً یک سال بعد پیشنهاد بازی در بیتابی بتا را دریافت کرد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی مهرداد بیتا می باشد. نگار حسن زاده برای ساخت فیلم بیتابی بی تا با بازیگران مشهوری چون فریبا کوثری و حامد بهداد در سینما همکاری داشته است. بیتابی بتا در سال 1392 اکران شد، اولین فیلمی که نگار حسن زاده در آن با افشین هاشمی همکاری کرد، فیلم «خسته نباشید» محصول سال 1390 بود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مریم سلطانی + عکس

2 20 بیوگرافی نگار حسن زاده

نگار حسن زاده در تلویزیون

نگار حسن زاده در سال 93 در فیلم «گاهی به پشت سرت نگاه کن» در نقش شکیبا بازی کرد. این فیلم به کارگردانی مازیار میری در ماه مبارک رمضان 1393 از تلویزیون پخش شد و اولین تجربه بازیگری نگار حسن زاده در تلویزیون بود. یکی دیگر از کارهای این بازیگر در صدا و سیما مربوط به فیلم به وقت صبح است.مینی سریال صبح اثر جواد میرزا آقازاده منتشر شده در سال 1397

3 20 بیوگرافی نگار حسن زاده

ازدواج نگار حسن زاده

از ازدواج این بازیگر اطلاعی در دست نیست.

حسن زاده مورد علاقه

این هنرمند مانند سایر هنرمندان از طریق اینستاگرام با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کند، عکس هایی از مراسم مورد نظر خود را در اینستاگرام برای مخاطبان می گذارد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …