خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای آمریکا ، ارزان و فوری

اسپاتیفای (spotify) محبوب ترین سرویس پخش موسیقی به صورت آنلاین و آفلاین است. این پلتفرم به منظور ارائه انواع آهنگ ها در دسته بندی ها و پلی لیست های مختلف قرار گرفته است. این اپلیکیشن کاربردی سال های زیادی است که رابطه کاربران را موسیقی عمیق تر کرده است و از جایگاه خاصی بین کاربران ایرانی و خارجی برخوردار است. از مهم ترین مزایای خرید اکانت Spotify ، این است که شما می توانید تمامی موزیک های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین گوش کنید و موارد انتخابی خود را در آرشیو ذخیره کنید‌ و از پلی لیست های پیشنهادی متنوع و شنیدنی اسپاتیفای برخوردار شوید.

Spotify، یک ارائه دهنده خدمات صوتی و پخش صوتی سوئدی است که در سال 2006 توسط Daniel Ek  تأسیس شد.

Spotify با نام Spotify Technology S.A در لوکزامبورگ گنجانده شده است ، و دفتر مرکزی آن در استکهلم سوئد با دفتر در 17 کشور مختلف در سراسر جهان قرار دارد. این یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات پخش موسیقی در جهان است که از مارس 2021 بیش از 356 میلیون کاربر فعال ماهانه از جمله 158 میلیون مشترک پرداخت کننده از جمله 159 میلیون مشترک در جهان است. Spotify موسیقی ضبط شده و پادکست های دارای حق چاپ دیجیتال ، از جمله بیش از 70 میلیون موزیک را از مارک های ضبط و شرکت های رسانه ای ارائه می دهد.

4tcvf45hb6u6 خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای آمریکا ، ارزان و فوری

تاریخچه اسپاتیفای

به عنوان یک سرویس فرمیوم ، ویژگی های کلی با تبلیغات و کنترل محدود رایگان هستند ، در حالی که ویژگی های اضافی مانند گوش دادن آفلاین و گوش دادن بدون تبلیغ ، از طریق اشتراک های پولی ارائه می شوند. کاربران می توانند موسیقی را براساس هنرمند ، آلبوم یا ژانر جستجو کنند و می توانند لیست های پخش را ایجاد ، ویرایش و به اشتراک بگذارند.Spotify  در بیشتر اروپا و قاره آمریکا ، اقیانوسیه و مناطقی از آفریقا از جمله آفریقای جنوبی و موریس و آسیا در دسترس است.

بیشتر بخوانید:  تراکت لایه باز

انتظار می رود که تا پایان سال 2021 ، Spotify در 178 کشور جهان فعالیت کند. این سرویس در اکثر دستگاه های مدرن از جمله رایانه های Windows ، macOS  و Linux ، تلفن های هوشمند و رایانه لوحی iOS و Android و بلندگوهای هوشمند مجهز به هوش مصنوعی مانند Amazon Echo  و Google Home در دسترس است. برخلاف فروش فیزیکی یا بارگیری ، که به ازای هر آهنگ یا آلبوم فروخته شده قیمت مشخصی به هنرمندان پرداخت می کند ، Spotify براساس تعداد جریان های هنرمند نسبت به کل آهنگ های پخش شده حق امتیاز پرداخت می کند.

این تقریبا 70٪ از کل درآمد خود را به دارندگان حقوق (اغلب برچسب های ضبط) توزیع می کند ، سپس آنها براساس توافق نامه های شخصی به هنرمندان پول می دهند. طبق گفته بن سیساریو از نیویورک تایمز ، تقریباً 13000 نفر از 7 میلیون هنرمند در Spotify 50،000 دلار یا بیشتر در سال 2020 درآمد پرداخت کردند.

مزایای خرید اشتراک اسپاتیفای

استفاده از پلتفرم اسپاتیفای شامل مزایا و نکات مثبتی است که دانستن آن باعث می‌شود تا با دید بهتری سمت استفاده از این برنامه بروید. در ادامه به مزایای ساخت اکانت اسپاتیفای اشاره می‌کنیم:

  • دسترسی و کاربری آسان
  • به اشتراک گذاری اهنگ‌ها با دوستان
  • دانلود موسیقی و پادکست
  • سازگاری با اکثر پلتفرم‌ها (ویندوز، آیفون، اندروید، مک، تلویزیون هوشمند، پلی استیشن، ایکس باکس)
  • دسترسی به بیش از 40 میلیون موسیقی
  • قابلیت‌های رایگان
  • امکان ساخت پلی لیست

استفاده از بعضی ویژگی‌های سرویس اسپاتیفای، کاملا رایگان است و شما می‌توانید تنها با دیدن تبلیغات آن، از بعضی خدمات این برنامه استفاده کنید. ویژگی‌های کامل‌تر و بهتر برنامه اسپاتیفای نیاز به پرداخت حق اشتراک دارند و برای استفاده از آن‌ها باید ماهانه مبلغی را پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید:  گنج هیتلر پیدا شد

rtbh56u56y خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای آمریکا ، ارزان و فوری

بنابراین اکانت پریمیوم اسپاتیفای یا همان اکانت پولی اسپاتیفای امکانات و قابلیت‌های بیشتری نسبت به اکانت رایگان دارد. بسیاری از کاربران به دلیل این قابلیت‌ها بیشتر ترجیح می‌دهند از اکانت اسپاتیفای پرمیوم استفاده کنند و از امکانات بیشتر بهره ببرند. در ادامه برای مقایسه بهتر، ویژگی‌های خرید اکانت اسپاتیفای را شرح خواهیم داد:

  • بدون آگهی و تبلیغ می‌توانید به موسیقی و پادکست‌های خود گوش دهید.
  • با اکانت پریمیوم می‌توانید موسیقی‌های دلخواه خود را دانلود کنید و به صورت آفلاین به آن‌ها گوش دهید.
  • با خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم، کیفیت موسیقی که گوش می‌دهید بیشتر است؛ در صورتی که با اکانت رایگان با کیفیت استاندارد موسیقی پخش می‌شود.
  • قابلیت استفاده از رادیو اسپاتیفای تنها در اکانت پریمیوم ممکن است.
  • می‌توانید اکانت اسپاتیفای خود را به دستگاه‌های دیگر متصل کنید.

آموزش ساختن پلی لیست در اسپاتیفای

یکی از بهترین سرگرمی‌های پرطرفدار عاشقان موسیقی، ساخت پلی لیست از طریق اسپاتیفای و اشتراک گذاری لینک پلی لیست اسپاتیفای با دیگران است. برای اینکه بتوانید یک پلی لیست از اهنگ‌های مورد علاقه خود بسازید، کافی است سه مرحله زیر را طی کنید:

  1. روی صفحه اهنگ مورد نظر بروید و سپس از طریق منوی سه نقطه، گزینه Add to playlist را بزنید.
  2. در صفحه بعدی، منویی از پلی لیست‌های موجود شما ظاهر می‌شود. با کلیک روی هر کدام، اهنگ انتخابی را وارد پلی لیست کنید. اگر روی گزینه new playlist بزنید، پلی لیست جدیدی برای شما ساخته می‌شود.
  3. در صفحه بعد می‌توانید نام پلی لیست را انتخاب کنید. بعد از نوشتن عنوان پلی لیست روی گزینه Create بزنید.
بیشتر بخوانید:  ابر آروان دیتاسنتر شهریار را در تبریز افتتاح کرد

امکانات مربوط به پلی لیست صرفا به ایجاد آن ختم نمی‌شود. شما می‌توانید از طریق گزینه سه نقطه داخل صفحه پلی لیست، این امکانات را مشاهده کنید. پر کاربرد‌ترین گزینه‌ها، گزینه Share و Invite collaborators است.

از طریق گزینه Share می‌توانید پلی لیست خودتان را با هر کس که دوست دارید به اشتراک بذارید تا دوستان شما نیز به اهنگ‌های مورد علاقه شما گوش دهند.

g hb5brbhb5 خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای آمریکا ، ارزان و فوری

گزینه Invite collaborators برای زمانی است که می‌خواهید یک پلی لیست مشترک با افراد دیگر داشته باشید. شما با دعوت هر شخصی، آن شخص می‌تواند اهنگ‌های مورد علاقه خودش را به آن پلی لیست اضافه کند. این گزینه، بهترین راه برای شناخت سلیقه‌های یکدیگر و گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه دوستان دیگر همزمان با گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خودتان است.

در صفحه اصلی پلی لیست، یک گزینه جذاب دیگر با عنوان Enhance وجود دارد. با زدن این گزینه، اپلیکیشن اسپاتیفای بر اساس قطعه‌های داخل پلی لیست، قطعه‌های پیشنهادی دیگر به پلی لیست اضافه می‌کند. هر موقع این گزینه را غیر فعال کنید، همه قطعه‌های پیشنهادی حذف می‌شوند.

خرید اکانت اسپاتیفای

برای خرید اکانت اسپاتیفای و بهره مندی از امکانات نسخه ویژه این سرویس در ایران، می‌توانید گیف کارت تهیه کنید. این گیف کارت‌ها توسط وب سایت‌های زیادی به فروش می‌رسند و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. بنابراین با فراهم کردن این ابزار می‌توانید با روشی کاملا قانونی از امکانات این سرویس پخش موسیقی استفاده کنید. سرویس اسپاتیفای مانند اکثر سرویس‌های پخش موسیقی و فیلم و سریال، برای ارائه کامل‌تر خدمات خود، اشتراک پریمیوم را تدارک دیده که پولی است و نیاز به پرداخت حق اشتراک دارد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت اکانتی شاپ نسخه پریمیوم اکانت اسپاتیفای را تهیه نمایید.

مطلب پیشنهادی

پروفیل ناودانی یا آبرو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ناودانی در پروژه‌های ساختمان‌سازی نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارد. قدرت، استحکام بی‌نظیر، دوام و …