کلاس بازیگری برای کودکان

5ae01c39 7c44 4738 a422 522c5daec9a8 کلاس بازیگری برای کودکان

کلاس بازیگری برای کودکان

کلاس بازیگری برای کودکان یکی از مسائلی است که در روزهای تابستان که خانواده‌ها قصد دارند فرزند خود را در یک کلاس بازیگری حرفه‌ای ثبت نام کنند اهمیت می‌یابد. در این زمینه یکی از بهترین کلاس‌های بازیگری کودک و نوجوان، کلاس بازیگری بارانا است که توانسته شرایطی فراهم کند که فرزندان خانواده‌هایی که دوست دارند به صورت حرفه‌ای وارد حرفه بازیگری شوند، در این زمینه مشکلی نداشته و وارد یکی از بهترین دوره‌ها در این زمینه شوند. کلاس بازیگری برای کودکان زمانی حرفه‌ای برگزار می‌شود که بهترین مربیان و کارشناسان در آن کار آموزش بازیگری کودک را برعهده گیرند.

تست بازیگری برای کودکان

کلاس بازیگری برای کودکان در اولین مرحله با یک تست بازیگری آغاز می‌شود. تست بازیگری کودکان با اینکه تقریبا شبیه به تست بازیگری بزرگسالان است اما دارای شرایط ویژه‌ای است که اگر رعایت نشود ممکن است کودکی که قصد دارد در این حرفه وارد شود نتواند به خوبی استعداد خود را بروز داده و توسط کارشناسان رد شود. این شرایط شامل ایجاد محیطی آرام، همدلی با کودک و استفاده از یک متن دیالگو متناسب با جنسیت و سن وی است.

کودکان در شرایطی آرام و بدون استرس می‌توانند تست بازیگری مناسبی داده و استعداد خود را بروز دهند. برای همین کارشناسی که قصد دارد از کودک بازیگر تست بگیرد، باید این نکته را مدنظر داشته باشد که به او استرس وارد نکند. همچنین همدلی کارشناس با کودک باعث می‌شود بتواند بخش بزرگی از استعدادش را بروز دهد. درنهایت دادن یک متن دیالوگ مناسب به کودک که نه طولانی باشد و نه پیچیده، باعث می‌شود بتواند به خوبی از پس ادای آن برآید.

بیشتر بخوانید:  دختری که کامل یخ زده بود به طرز شگفت انگیزی زنده شد!

برای تست بازیگری کودکان و نوجوانانتان در آموزشگاه بازیگری بارانا کلیک کنید.

اصول بازیگری کودکان

آموزش بازیگری به کودکان و برگزاری کلاس بازیگری برای کودکان دارای اصولی است که باید حتما مدنظر داشته شود تا کلاس با کیفیت برگزار شود. در آموزشگاه‌های بازیگری کودک و نوجوان اول از همه باید یک سری اصول اولیه بازیگری به کودک آموزش داده شود تا بداند اصلا بازیگری چیست؟ یک کودک که قصد دارد وارد دنیای بازیگری شود، قطعا با این دنیا بسیار بیگانه است و برای همین لازم است که مربیان آموزش بازیگری در تمام قدم‌ها با او همراه شوند و از ابتدایی‌ترین اصول بازیگری کار آموزش را آغاز کنند تا کودک زده نشده و بتواند مسیر آموزش را ادامه دهد.

کار روی زبان بدن و اعتماد به نفس

از ابتدایی‌ترین آموزش‌های کلاس بازیگری برای کودکان که آموزشگاه‌های حرفه‌ای روی آن تاکید کرده و به بهترین شکل آن را برگزار می‌کنند، آموزش‌های مرتبط با زبان بدن و افزایش اعتماد به نفس برای حضور مقابل جمعیت و اجرای حرکات بازیگری است. زبان بدن اگر درست آموزش داده شود می‌تواند باعث شود که کودکی که استعداد دارد در زمینه بازیگری بسیار حرفه‌ای شده و آینده درخشانی پیشرویش داشته باشد. این آموزش در کنار راهکارهایی برای تقویت اعتماد به نفس از اصولی‌ترین آموزش‌هایی است که در بازیگری کودک باید مدنظر قرار گیرد.

علاوه بر راهکارهای تقویت اعتماد به نفس و اجرای درست حرکات بدنی، لازم است که به کودک این مورد هم آموزش داده شود که چطور با دیگرهنرجویان، مربیان و بازیگران سرشناسی که ممکن است در طول دوره برای مشاهده بازیگری کودکان در آموزشگاه حاضر می‌شوند ارتباط موثر برقرار کند. این آموزش‌ها حتی اگر درنهایت باعث نشود که کودک مورد نظر به صورت حرفه‌ای وارد دنیای بازیگری شود، این نتیجه را به همراه دارد که در بزرگسالی بتواند بهترین ارتباط را با جامعه برقرار کرده و اعتماد به نفس لازم برای انجام کارهای مختلف را کسب کند.

بیشتر بخوانید:  مهم ترین تفاوت های عطر و ادکلن چیست؟

کار روی اجرای درست اکت ها

در مرحله بعدی آموزش‌های بازیگری کودک، لازم است که روی اجرای درست اکت‌ها کار شود. اکت‌ها هستند که یک نقش را تشکیل می‌دهند و برای همین در کلاس بازیگری برای کودکان روی آن تاکید زیادی می‌شود. آموزش اکت نیز نیازمند تجربه زیادی است و برای همین لازم است که بهترین مربیان این آموزش را برعهده گرفته و کودک را آموزش دهند. اکت‌های مختلف همان نمایانگر احساسات انسان‌ها هستند که الفبای کار بازیگری محسوب شده و اگر کودکی نتواند آن‌ها را خوب یاد بگیرد، بازیگری حرفه‌ای نخواهد شد.

در این مرحله همچنین کودک مشتاق بازیگری با اصول کلی نمایشنامه خوانی، اجرای مونولوگ، بازی به سبک تئاتر و بسیاری از دیگر فعالیت‌های حرفه‌ای دنیای بازیگری آشنا خواهد شد. در این مسیر لازم است که ارتباطی موثر با دیگر هنرجویان نیز برقرار کرده و بتواند در مقابل بازیگران سرشناس و کارگردانان به اجرای اکت بپردازد. تقریبا در این مراحل است که کودکان مستعد بازیگری توسط کارگردانان کشف شده و به آن‌ها پیشنهاد حضور در پروژه‌های جدی سینما و تلویزیون می‌شود.

کار روی ایفای نقش در نمایش های گروهی

در آخرین مرحله آموزش بازیگری در کلاس بازیگری برای کودکان نوبت به اجرای نمایش‌های گروهی حرفه‌ای می‌رسد. در اکثر کلاس‌های بازیگری کودکان و نوجوانان این مرحله آخرین مرحله آموزش بازیگری محسوب شده و اگر کودکی بتواند در این نمایش‌های گروهی خوش بدرخشد، بازیگر تئاتر یا سینمای بسیار خوبی خواهد شد. بسیاری از استعدادهای بازیگری سینمای جهان در چنین نمایش‌های گروهی کشف شده‌اند و برای همین است که می‌توان کودکی را بهترین سن برای شروع بازیگری دانست. البته این دوران یک خطر بزرگ هم دارد و آن این است که اگر کودکی پایه‌های آموزش بازیگری را غلط بیاموزد، در آینده جایگاهی در دنیای بازیگری نخواهد داشت پس مراقب باشید که فرزندتان را در بهترین آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان ثبت نام کنید.

بیشتر بخوانید:  با معروف ترین ورزش جزایر قناری آشنا شوید/تصاویر

آموزشگاه بارانا و کلاس بازیگری برای کودکان

یکی از بهترین انواع کلاس بازیگری برای کودکان که با شرایطی بسیار مناسب از نظر آموزشی و هزینه برای شما عزیزان فراهم شده است، کلاس بازیگری کودک و نوجوان بارانا است. آموزشگاه بارانا یکی از آموزشگاه‌های بازیگری حرفه‌ای در تهران است که از سال 1395 کار حرفه‌ای خود را با مدیریت خانم آرزو لطفی آغاز کرده و زیر نظر وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی فعالیت می‌کند.

برای استخدام بازیگر کودک خود در پروژه های سینمایی و تلوزیونی کلیک کنید.

در این آموزشگاه ابتدا از فرزند شما یک تست بازیگری اصولی گرفته می‌شود و سپس کار آموزش وی آغاز می‌شود. دوره‌های آموزشی این آموزشگاه نیز در 3 مرحله برگزار می‌شود که در مرحله اول مقدمات ذهنی و بدنی لازم برای قرارگیری جلوی دوربین آموزش داده می‌شود، در مرحله دوم اصول حرفه‌ای بازیگری مثل اجرای انواع اکت و مونولوگ و… و در آخرین مرحله یک اجرای گروهی روی صحنه نمایش برده می‌شود تا ثابت شود که فرزند شما بازیگری حرفه‌ای شده است

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

پروفیل ناودانی یا آبرو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ناودانی در پروژه‌های ساختمان‌سازی نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارد. قدرت، استحکام بی‌نظیر، دوام و …