طراحی سایت در تبریز، حرفه ای و کارآمد

داشتن یک وب سایت موثر به چیزی بیشتر از جمع آوری اطلاعات مهم و انتشار آن نیاز دارد. ساخت یک وب سایت مانند هر “سند” یا “پروژه تحقیقاتی” حرفه ای است. یک صفحه وب با کیفیت، نیاز به توجه زیادی دارد.

قبل از شروع طراحی سایت در تبریز، باید مخاطبان و اهداف خود را در نظر بگیرید. شما باید ایده روشنی از اینکه چه کسانی از وب سایت استفاده می کنند، داشته باشید.

بخش های مختلف وب سایت خود را روی کاغذ پیاده سازی کنید. شما می توانید طرح ها را ترسیم کنید!

در هر صورت، سازماندهی اطلاعات و طراحی معماری سایت، قبل از عملی کردن ایده ضروری است.

iuhyg7ft7tg7uibhiuhbih 300x200 طراحی سایت در تبریز، حرفه ای و کارآمد

ساختار وب سایت

برای ثبات تلاش کنید. اگر می خواهید صفحه شما هویت داشته باشد، تمام صفحات پروژه شما باید یک ایده مشترک داشته باشند و باید بین:

– منابع مالی

– طرح های رنگی

– ابزارهای ناوبری

– آهنگ های ارتباطی

تعادل مطلوبی وجود داشته باشد. در غیر این صورت، پروژه صرفا انبوهی از پروژه های مستقل خواهد بود که در یک مکان گرد هم آمده اند.

در حالت ایده آل، باید چندین راه برای پیمایش وب سایت شما وجود داشته باشد. باید در نظر داشته باشید که یک پیوند یا نماد را به یک “خانه” برجسته، یک منو یا فهرست مطالب و پیوندهای برجسته شده در متن با اطلاعات مرتبط در سایر وب سایت ها قرار دهید.

jh88iygt7t7tuyhijoojj 300x236 طراحی سایت در تبریز، حرفه ای و کارآمد

اطلاعات مهم را پنهان نکنید، کاربر دوست ندارد چندین بار برای یافتن اطلاعات مورد نظر خود کلیک کند، اگر اطلاعات مهم هستند، آن را در قسمت جلو یا در ابتدا در دسترس قرار دهید. مانند هر صفحه ای (حتی یک روزنامه)، گوشه بالا سمت چپ مهم ترین است.

بیشتر بخوانید:  کشف یکی از قدیمی‌ترین آثار جنس طلا در آلمان

بازاریابی و فروش

در وب سایت خود، فرصت‌هایی برای تعامل فراهم کنید. تعامل می‌تواند وسیله‌ای برای “درگیر کردن” خواننده شما و ایجاد تجربیاتی باشد که در یک محیط فیزیکی قابل استفاده نیست. از صفحاتی که فقط متن هستند، خودداری کنید.

در حالت ایده‌آل، کاربر هرگز نباید با یک صفحه متنی مواجه شود. چرا که از وب به عنوان یک رسانه تعاملی بهره می‌برد. با تحمیل تعاملات، ظرافت را فدای پویایی نکنید. تیم طراحی سایت در تبریز بر این نکته تاکید دارد که هر عنصر وب سایت شما (رنگ ها، تصاویر و انیمیشن ها) باید با محتوا و اهداف وب سایت شما مطابقت داشته باشد. برای هر URL که در وب سایت خود ذکر می کنید یک پیوند ارائه دهید. اگر کتابشناسی شما شامل نقل قول از سایر صفحات وب است، URL کامل را فهرست کنید، اما آن را قابل کلیک کنید تا کاربر بتواند برود و سایت مورد نظر را مطالعه کند.

iojuh8i7ytg78ut7gyhoij 300x200 طراحی سایت در تبریز، حرفه ای و کارآمد

ورودی وب سایت

عنوان محتوا باید محتوای سایت شما را به روشی مختصر و در عین حال جذاب بیان کند. به یاد داشته باشید که عنوان، نحوه شناسایی صفحه وب شما است. شامل یک مقدمه کوتاه، باید بخشی از صفحه اصلی شما باشد، و باید دامنه و هدف وب سایت را توضیح دهد.

ویرا سئو به عنوان شرکت سئو در تبریز بر این باور است که هنگامی که کاربران عنوان را مطالعه کردند، لینک وب سایت شما را دنبال می کنند. هنگامی که وارد می‌شوند، انتظار توسعه سریع عنوان و یک پاراگراف کوتاه را دارند که نشان می دهد به طور کلی آن صفحه درباره چه چیزی است و آنها را متقاعد می‌کند تا محتوای شما را کمی بیشتر مرور کنند. صفحه اصلی خود را تا حد امکان مفید کنید. کاربر باید بتواند بفهمد که وب سایت شما در مورد چیست، چگونه کار می کند و چه نوع منابع و ویژگی هایی را شامل می شود.

بیشتر بخوانید:  نان تست ، بوم‌نقاشی زن سرشناس ژاپنی!

دسترسی به وب سایت

اطمینان حاصل کنید که متن در وب سایت شما خوانا است. اندازه، رنگ، نوع فونت کل صفحه وب خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خواندن آن آسان است. از فناوری مورد استفاده در سرورها، مرورگرها، زبان ها و غیره اطمینان حاصل کنید. نیازهای خوانندگان خود را در نظر بگیرید. به پهنای باند آنها فکر کنید، همه سرعت اتصال یکسانی ندارند. با فشرده سازی تصاویر و سایر فایل های حجیم، حافظه مورد نیاز وب سایت خود را به حداقل برسانید. مطمئن شوید که همه تصاویر شما دارای ALT-TEXT در کد هستند. همچنین برای آن دسته از کاربرانی که ترجیح می دهند در حالت “خواننده” ببینند، قابل دسترسی خواهد بود.

پایان پروژه طراحی سایت در تبریز

وب سایت خود را به طور کامل تست کنید. از یک دوست بخواهید که بنشیند و سایت شما را بررسی کند. از آنها بخواهید که با صدای بلند فکر کنند و نحوه هدایت آن را ببینند. آیا آنها گم شده اند؟ در یافتن لینک ها مشکل دارید؟ آیا آنها پیام شما را درک می کنند؟ مطمئن شوید که سایت خود را روی مرورگرها و دستگاه های پرکاربرد تست کنید.

مطلب پیشنهادی

پروفیل ناودانی یا آبرو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ناودانی در پروژه‌های ساختمان‌سازی نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارد. قدرت، استحکام بی‌نظیر، دوام و …